Veni, vidi, vici
De dus m-am dus, de învins temeri am învins, am câștigat informații și ceva încredere. Nu am socializat așa cum mă așteptam. Am vorbit în stânga și dreapta cu cei pe lângă care am stat, am împărțit locul în picioare, cu veselie și glume, cu oameni simpatici.
Legat de temeri:
– am lăsat mândra acasă și am fost cu nodul în gât de emoție. Am putut fugi la prânz până acasă (mulțumesc, Cristina), am revenit liniștită.
– nu am dormit bine deloc, spălată pe cap nu eram (nu cred ca ar fi contat), eram confuză și ușor ambalată de ai mei… Ce-ți trebuie ție adunarea asta? Și așa cu inima îndoită tot am plecat. M-am simtit bine, eram neica nimeni dar eram acolo și era relaxant, zgomotos, cu jocuri, prin urmare fără masă, parc, nani, joc, masa nani, a venit noaptea:)) a fost great, nu m-am umplut toată de vină, chiar. :)))
– cărțile mele de vizită sunt maimuțoase. Da, bine că ne-au pus să ne legitimăm cu ele. Pfoa. Cum nu am bulentin, mi-am pierdut identitatea recent, nu știu cum – e furată sau de mine uitată pe vreo bancă (bine că stiu: sunt mama fetei mele, nevasta soțului, chiar nu- mi trebuie CI) împreună cu cardurile toate (unul de indemnizație, restul de farmacie) și milionul (100 ron, să nu fie loc de presupusuri) pus din greșeală deoarece, în mod obisnuit, pun banii mototoliți în buzunar. Așa, să nu lungim treaba. Cum mă numesc eu, bloggerița minune? Un soi de blog. Îl rog pe Georgică, colegul meu, specialist la astfel de lucruri, îi las mâna liberă, șiiii face cărțulia cu ditai fața de monkey lângă soiul meu.ro. Dacă îmi cer oamenii, eu ce mă fac? Scot din buzunar maimuțăreală? Deci: cu frica-n sân că urlă copchilul acasă după mumă plus cu imaginea alor mei dezaprobatoare pe creier, cu cartea de vizită unsoidemaimuță.ro am ajuns la Webstock.
Cum a început Webstock?
– cu partea inspirațională. Bloggeri, gameri, oameni de succes toți ancorați în online, prin proiecte, cauze, aplicații, pentru noi restul și pentru ei
– pauzele erau distracție: # la greu, sponsorii evenimentului au avut grijă să mișunam precum furnicile, nu cu treburi, ci cu voie bună, cadouri, informații campanii, concursuri. Vodafone a lansat o campanie foarte frumoasă de susținere a Simonei Halep, nu sunt fan – din lipsă de timp, dar mi-a plăcut ideea, așa că #HaiSimona
– partea a doua a fost școlirea Webstock, cea mai așteptată și extrem de utilă bloggerilor. Din cele trei secțiuni am ales Blog Promotion (How to) și The Debate – partea despre cum să lucrezi cu brandurile. Era interesant de asistat și la Video Blogging, numai că nu dau bine pe cameră și prefer să stau pe banca admiratorilor pentru astfel de comunicare. Mi-ar fi plăcut și la The Knowhow section, but nu am puterea de a mă diviza, so astea au fost alegerile pentru ediția Webstock, de anul ăsta.
Și vorba altui coleg de-al meu am venit destept, am plecat prost care nu se aplică, pot spune doar că la un moment dat eram un pic pe dinafară. Mai exact la partea cu SEO și online marketing.
Pe cine am ascultat?
Alexandru Negrea – l-am văzut și la Social Media for Parents. Cam aceleași lucuri a subliniat și acum. Să avem grijă la calitatea conținutului, a imaginilor, video-urilor, la usability ( pune poză, descrie-te, folosește titlurile care atrag, grijă la linkuri). Plus alte recomandări bine exemplificate.
Apoi Horia Neagu a punctat foarte bine cum Google ar lucra în folosul nostru dacă ne-am ajusta un pic keywordurile și celelate unelte de care dispune Google și SEO le știe, însă tu trebuie să le setezi.
Lecția cu optimizarea mi-a ținut-o Iulian când am început să cultiv soiuri și i-am dat sonor mimin…Ce nu este el ITst- ul casei, să mă optimizeze el!! Bun. Optimizare SEO- Content – Google vrea calitate și e bine să o oferi, ai și unelte care să-ți facă conținutul, începând de la titlu, vizibil în online; Links – dacă nu știi anatomie…glumesc, mi-a plăcut asta cu anatomia unui link, musai de renunțat la aici (țac-pac link), de folosit (mă dau mare) co-citation ( citezi 2 și nu faci legătura între ei, ca să nu fie cu supărare) și co-occurrence (ai grijă la cuvintele before and after, să fie descriptive pentru link). Ce sunt astea? Sunt șmecherii SEO bune de folosit, sper să îmi aduc aminte; Social – să le ai cu algoritmii FB și să știi să te folosești de conturile tale, pe unde comunici …ce ai de comunicat.:)
Ionuț Munteanu, foarte efervescent, aici am fost pe lângă subiect. Am notat: Cum să îți învârti cititorii, să-i întorci, să-i reîntorci… puf-paf. Musai de învățat mai mult. Tipsuri: Comuniatatea blog – să fie precum verișorii,adică să știi cui te adresezi, remarketing-nu să îi vinzi, tu să te revinzi, cumva, de fiecare dată, pentru noii veniți pe blog accidental sau după vreun link, retargeting – să îți amintești spre cine țintești și să o faci personalizat pentru fiecare (greu!!) adică să fie apoteotic – targetare comportamentală. Găsești tu un concurs, o campanie, un ceva cu care să prinzi mușterii în joc și să fie în comunitatea ta, prezenți, geană, tot timpul.
A fost un bun exercițiu de memorie sau de ce o fi fost, pentru că neuronii mei au nechezat de bucurie și sinapsat în viteză, după atâta mămicie.
La partea cu brandurile am stat cam puțin, nu mai puteam după mândră. Se pare că lately există o relație destul de bună brand-bloggeri și viceversa. Bloggeri au învățat lecția cu asociază-te cu cine îți inspiră încredere și fii true cu cititorii tăi, iar agențiile au învățat să ofere bloggerilor libertatea de spune povestea, în stil propriu.
La anul, sper să nu se țină de cuvânt Manafu, să fie ultima editie, promit să stau și la premii și la party.
Poze am făcut mulțime, iată-mă-s, într-una, la standul Bitdefender:
Dacă eu nu am priceput bine ceva, înregistrarea evenimentului o aveți pe site-ul Webstock 2015.
Felicitări organizatorilor, mulțumesc sponsorilor. Mândra mea și-a însușit tot. Pozele le-a pus în locul ei secret (după pătuț), cosmeticele sunt pentru bătut podeaua, pe post de ciocănele ( am vecini înțelegători), jobenul e pe post de pernă, lanterna este sub pat (s-a dus vizibilitatea mea în online), pixuri și ce a mai găsit, le-a îndesat în cutia cu jucării. Îți arăt eu, mami, Webstock.
2 comentarii